Szkolenie Akademia semilac- moja relacja.




W poprzedni czwartek miałam okazję odwiedzić Akademię Semilac w Poznaniu.
Nie ukrywam, że nie wiedziałam o jej istnieniu. Przybyłam, zobaczyłam i zostałam świetnie ugoszczona. W Akademii jest bardzo nowocześnie, jasne wnętrza, a także pięknie umeblowane pomieszczenia. 

Na samym początku odwiedziłam część sklepu w którym są wszystkie kolory. Jest to raj dla kobiet które tak jak ja uwielbiają robić, a także mieć paznokcie. Gama kolorystyczna jest bardzo duża, najbardziej oczywiście przypadły mi do gustu nowości od Margaret. 

Brałam udział w szkoleniu metodą żelową i przy okazji poznałam super dziewczyny które pracują w Akademia, ale również te które brały udział w szkoleniu. Oddałam moje dłonie Oli i Joanne ;-)
Trochę się obawiałam ale, dziewczyny włożyły tyle starań w swoja pracę, dzięki nim miałam najcudowniejsze paznokcie sami zobaczcie.


Dziewczyny jeśli szukacie szkoleń z różnych metod robienia, zdobienia paznokci polecam wam Akademię Semilac w Poznaniu. Byłam i słyszałam w jaki sposób są prowadzone przez Magdę. Bardzo profesjonalnie, a także z indywidualnym podejściem do każdej osoby. Mam nadzieję, że kiedyś znowu mnie zaprosicie ;-)  





































































1 komentarz:

  1. Piękne pazurki , super szkolenie i zarazem miłe spotkanie w ciekawym gronie ludzi :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger