Jak kupić buty przez internet? Stylizacja z butami Bartek.


 Ale zaskoczenie, dzisiaj w roli głównej Ola. 


Buty firmy Bartek znam już 10 lat i to bardzo dobrze. Pierwsze buty które kupowałam moim bliźniakom pochodziły właśnie od nich. Pamiętam że byłam bardzo zadowolona z poprzednich bucików. Teraz dostałam możliwość wybrania dla Oli butów przez Internet.
Trochę się tego obawiałam, bo jak bez przymierzania?
Jednak na tronie Bartek jest to bardzo proste. Możecie wydrukować sobie kartkę z miarką. Wtedy dziecko stawia nóżkę i już macie rozmiar.
Sama to przetestowałam i buty przyszły idealne.
Tutaj macie link do sklepu----> Tutaj 

Ola uwielbia je nosić mówi że są bardzo wygodne, może biegać skakać. Dużym plusem jest to że nie poci się jej noga. Wzór jest idealny na jej wiek i pasuje do spodni jak i do spódniczek. Zobaczcie jak one się prezentują na nodze ;-)














6 komentarzy:

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger